_________________________________________   Socker.   _______________________________________

Killing me softly


2011-09-25 / 17:30:32
Okej. Jag har aldrig tänkt mig som en sko-fantast. Självklart finns det skor snyggare än andra. Och självklart
finns det skor "man bara måste ha!" (eheh).  Men att kolla på de små tax/stilett/puderpuffklackarna som alla
fett feminina tjejer önskar sig gör mig bokstavligen sjuk.  Men så finns de där speciella skorna som även gör
mig galen, skorna som jag som sagt. M.Å.S.T.E. ha.De finns faktiskt i alla former och jag var relativt lycklig,
tills det en dag föddes en helt ny modell.

Tills Lita föddes.

Åh, vad jag hade velat hugga av mina ben för dem. Och nu menar jag, hugga av mina ben,för de har fått mig
att önska att jag krympt. De finns i alla färger, i alla mönster, i alla material som bara skriker JA. Jag skriker
nej. Men tur är kanske det, för inte hade jag kunnat ha råd med att vara kort. Då hade jag köpt dem alla. De
här skorna får det att klia. Jag förvånar mig inteom jag snart utsätter världen för en extremt HÖG kvinna
vinglandes på ett par Lita. Jag misstänker det nästan. I så fall ska de vara helt rosa, som ett bubbelgum. Sen
ska jag hitta en bajslång pojkvän också. Som ger mig de svarta med träklack.

Tror jag slutar nu. Innan världen går under av mina önske mål.
(!)